TMS
TMS - system zarządzania czasem pracy
Stworzony przez Microservice, dopracowany pod kątem prędkości i użyteczności, system zarządzania zleceniami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Oprogramowanie do zarządzania czasem pracy i wspomagania rozliczeń z klientami.
Idealnie sprawdza się jako narzędzie do podziału pracy oraz zliczania czasu przeznaczonego na wykonanie zadania.
Nowoczesna i lekka alternatywa dla skomplikowanych i przestarzałych rozwiązań w rodzaju ServiceDesk Plus.
System zleceń z powodzeniem od lat używany wewnętrznie w Microservice do koordynacji prac i rozliczeń.
Dzięki TMS:
* usprawnisz komunikację wewnątrz firmy i podniesiesz efektywność pracowników
* nigdy nie zapomnisz o wykonywaniu regularnych czynności (np. płatności lub utworzenie kopii zapasowej)
* w prosty sposób zaplanujesz, skoordynujesz i skontrolujesz wykonywane zlecenia
* szybko wdrożysz nowych pracowników
* przyspieszysz pracę własną i grupową
Zalety TMS:
* zintegrowana funkcjonalność systemu zgłoszeń oraz arkuszy czasu pracy (timesheet)
* zarządzanie czynnościami cyklicznymi - np. przypomnienie o corocznej opłacie za usługę
* przyjazny interfejs, dopracowany pod kątem użyteczności
* wyszukiwarka treści zleceń
* możliwość przyjmowania zleceń poprzez adres e-mail oraz "rozmowę mailami"
* przesyłanie plików metodą drag&drop oraz wklejanie zrzutów ekranu ("screenshotów") bezpośrednio w zlecenia
* automatyczne powiadomienia e-mail i (opcjonalnie) SMS
* raportowanie czasu pracy
* transmisja danych zabezpieczona certyfikatem SSL
* możliwa integracja z Active Directory
* wgląd w archiwum zleceń
* bezproblemowe działanie nawet przy dużej ilości zgłoszeń